473x bekeken

De 8ste editie van Het Haags symposium voor Inkoop & Verkoop is op donderdag 9 januari 2020 van 13.30 tot 17.00 uur op de Haagse Hogeschool met als thema DATA LOONT!

BIG DATA wordt vaak gezien als de Haarlemmerolie om elk vraagstuk in de organisatie op te lossen. Het is dan ook de uitdaging voor menig organisatie de overvloed aan grote hoeveelheden informatie op een juiste manier te verzamelen, op te slaan en te bewaren om het vervolgens weer te ontsluiten. Maar hoe houdt u grip en overzicht? Met andere woorden hoe wordt DATA LONEND? Het Haags Symposium voor Inkoop & Verkoop zoekt antwoorden hoe beter gebruik te maken van informatie zodat de business met behulp van data toekomstgericht kan blijven werken. Met als inzet big data te vertalen naar business impact en hiermee vervolgens impact te hebben op niet alleen de inkoopactiviteiten van publieke en private ondernemingen, maar ook op de business en bovenal op de samenleving.

De middag wordt gevuld met sprekers als Mary-Jo de Leeuw, executive director van Internet of Toys en ‘Ínspriring50 the Netherlands 2019’. Zij neemt u mee in de wereld van de Big Data. Vervolgens volgt u een interactieve workshop georganiseerd door studenten van de Minor Inkoop & Aanbesteden. Uiteraard wordt de NEVI Purchase Innovation Award 2020 uitgereikt. Als bruisende afsluiting van het programma neemt Hans van Duin, sourcingsmanager Ahold Delhaize, u mee naar de Big Data-uitdagingen in 2020. Immers inkopen en verkopen betekent continue verandering. We sluiten de middag af met een nieuwjaarborrel en netwerkevent alwaar we samen proosten elkaar op een datarijk nieuwjaar.

U bent van harte welkom om deel te nemen aan dit gratis symposium.

Hier aanmelden! Big Data Loont Hhs Symposium Flyer