3403x bekeken

***Update open inschrijf opleidings- en trainingsactiviteiten ***

Nevi zal haar open inschrijf opleidings- en trainingsactiviteiten tot ‪6 april‬ niet verrichten. Deelnemers, docenten en trainers worden hierover door ons geïnformeerd. Voor incompany opleidings- en trainingsactiviteiten tot ‪6 april‬ wordt contact opgenomen met de desbetreffende organisatie, waarbij in veel gevallen deze activiteiten ook niet zullen worden verricht. Voor opleidings- en trainingsactiviteiten vanaf ‪6 april‬ wordt twee weken voorafgaand aan de activiteit bepaald of deze doorgaat of niet. Betrokkenen worden daarover dan ook tijdig geinformeerd. In alle gevallen zal Nevi zich maximaal inzetten om op een later moment alsnog de activiteiten te verrichten.

Lees hieronder de meest gestelde vragen en antwoorden.

***Update Nevi Contractmanagementdag ***

Vanwege de vernieuwde richtlijnen rondom het coronavirus (COVID-19) heeft Nevi besloten om de Nevi Contractmanagementdag van 19 maart 2020 (in de Jaarbeurs, Utrecht) te verplaatsen naar woensdag 7 oktober 2020 in de Fabrique, Utrecht. Los van de nieuwe datum en locatie, zal de Contractmanagementdag hetzelfde, aansprekende programma bieden, waarbij wij er ook nog iets waardevols aan toe gaan voegen.

Update 17 maart 2020

Nevi stelt hoge eisen aan de kwaliteit van haar dienstverlening. Zowel voor opleidingen en trainingen als voor evenementen willen wij dan ook een veilige en gezonde omgeving bieden aan al onze leden, klanten, bezoekers, cursisten, trainers, docenten en overige medewerkers. In dat kader speelt het Coronavirus uiteraard een rol. Wij volgen de ontwikkelingen rondom het Coronavirus op de voet en maken hierbij keuzes, waarbij wij ons laten leiden door de adviezen van het RIVM over de eventueel te nemen maatregelen.

Hieronder vind je antwoorden op de meest gestelde vragen.

Vragen en antwoorden

  • Hoe gaat Nevi om met het Coronavirus (COVID-19)?
    Net als veel organisaties houden wij de berichtgeving rondom het Coronavirus nauwlettend in de gaten en volgen wij de adviezen van het RIVM (zowel de nationale als de regionale adviezen (specifiek voor Noord-Brabant)). Dat doen wij zowel intern (op het Nevi-kantoor) als extern (op locaties waar Nevi haar dienstverlening richting klanten en leden aanbiedt). Deze adviezen leiden onder meer tot zowel aanpassingen van ons normale gedrag (met maatregelen zoals geen handen schudden) als acties op basis van de bekende symptomen (zoals naar huis gaan / niet komen en de huisarts raadplegen).
  • Gaan de geplande Nevi activiteiten gewoon door?
    Nevi zal haar open inschrijf opleidings- en trainingsactiviteiten tot 6 april niet verrichten. Nevi volgt daarbij de richtlijnen van het RIVM. Daarnaast is de Contractmanagementdag van 19 maart as. verplaatst naar 7 oktober as.
  • Wanneer kan ik een activiteit van Nevi (training, module, examen, etc.) opnieuw plannen?
    Alle activiteiten van Nevi vanaf 6 april zijn op dit moment normaal in te plannen. Mochten hier later onverhoopt toch wijzigingen op komen, dan word je tijdig (twee weken daaraan voorafgaand) geïnformeerd.
  • Kan ik nu kosteloos een activiteit van Nevi verplaatsen / annuleren?
    Het verplaatsen van een module, training of examen is kosteloos. Tot nader order gelden voor annuleringen onze Algemene Voorwaarden.
  • Kan een module, training of examen worden ingehaald?
    Ja. Daartoe kunnen deelnemers zich bij Nevi melden, zodat wij kunnen bijhouden wie welke les mist, om dat later alsnog in te halen.
  • Gaan de online examens nog door?
    Vanaf 17 maart gaan de online examens niet meer door. Zodra wij weten wat het verdere beleid wordt van de toetslocaties, sturen wij je een instructie toe, wat dat betekent voor jouw examen.
  • Krijg ik mijn geld terug, nu Nevi heeft geannuleerd?
    Nevi zal op zich geen activiteiten annuleren. Wij volgen de adviezen van de overheid, en hierdoor zijn wij genoodzaakt om onze activiteiten te verplaatsen naar een andere datum, opdat deelnemers op die datum alsnog deel kunnen nemen aan de activiteit van Nevi.
  • Wat zijn de richtlijnen voor mij, als deelnemer aan een activiteit van Nevi (zoals een opleiding, training of evenement)?
    Nevi heeft haar deelnemers, die binnenkort aan een activiteit van Nevi gaan deelnemen, geïnformeerd over hoe zij moeten handelen, geheel in lijn met de richtlijnen van het RIVM. Vanuit het oogpunt van risicobeperking worden deelnemers verzocht om niet deel te nemen aan de geplande activiteit, als zij voldoen aan de volgende kenmerken:
    • je bent patiënt met COVID-19
    • je bent een huisgenoot van of in aanraking gekomen met een patiënt met COVID-19
    • je bent de afgelopen 4 weken in een gebied geweest waar het coronavirus heerst én u heeft verkoudheidsklachten of koorts. Het gaat om de volgende gebieden: China (inclusief Hong Kong en Macau), Singapore, Zuid-Korea, Iran en Italië. Je kunt weer deelnemen aan activiteiten van Nevi, twee weken nadat de verkoudheidsklachten en koorts zijn verdwenen.
    • Als je je als deelnemer in deze kenmerken herkent, willen wij je vragen om contact met ons op te nemen via: 088-330 0700 of info@nevi.nl. We zullen dan samen kijken naar een passende oplossing.
  • Wat doet Nevi richting docenten, trainers en medewerkers om een gezonde omgeving voor de dienstverlening maximaal te blijven borgen?
    Nevi heeft haar docenten, trainers, examinatoren en medewerkers tijdig geïnformeerd over hoe zij moeten handelen bij onze dienstverlening (opleidingen, trainingen, evenementen, etc.). Dit is geheel in lijn met bovengenoemde richtlijnen voor deelnemers.
  • Wat moet ik doen als ik van mijn werkgever niet mag reizen en/of deelnemen aan druk bezochte evenementen?
    Nevi volgt de adviezen van het RIVM. Het is uiteraard vrij aan organisaties om aanvullende, organisatie-specifieke maatregelen te treffen, zoals een reisverbod, een verbod op deelname aan evenementen of verplicht thuiswerken. Neem in dit geval contact op met ons Klant Contact Center (088- 330 07 00 of info@nevi.nl). De training, opleiding, het examen of event kan dan in overleg verplaatst (of desnoods geannuleerd) worden, conform onze Algemene voorwaarden. Eventuele kosten zijn in dit geval voor rekening van de werkgever.
  • Wat moet ik doen als ik mijn deelname aan een activiteit van Nevi wil uitstellen of annuleren?
    Nevi spant zich maximaal in om alle geplande activiteiten voor haar deelnemers door te laten gaan, uiteraard binnen een veilige omgeving. Mocht je desondanks deelname aan een activiteit willen verplaatsen of zelfs willen annuleren, bijvoorbeeld omdat je ziek bent, dan is dat mogelijk. Neem in dat geval contact op met ons Klant Contact Center (088- 330 07 00 of info@nevi.nl). Indien er bij een verplaatsing onverhoopt nog geen nieuwe datum bekend is, dan word je tijdelijk op een wachtlijst geplaatst en zal Nevi je direct informeren zodra er een nieuwe datum is gepland. In het geval van annuleren gelden onze algemene voorwaarden.
  • Wat moet ik doen als ik een incompany activiteit met Nevi heb afgesproken?
    Informeer ons over de Coronavirus-richtlijnen die gelden voor je organisatie, zodat wij hiermee rekening kunnen houden en in overleg maatregelen kunnen treffen. Neem hiervoor contact op met je relatiemanager bij Nevi of met ons Klant Contact Center (088- 330 07 00 of info@nevi.nl).
  • Wat moet ik doen als ik een incompany activiteit met Nevi heb afgesproken en die wil uitstellen of annuleren?
    Neem in dit geval contact op met je relatiemanager bij Nevi of met ons Klant Contact Center (088- 330 07 00 of info@nevi.nl).

Wanneer je andere vragen hebt, dan willen wij je vragen om contact met ons op te nemen via: 088-330 0700 of info@nevi.nl. We hopen je uiteraard binnenkort te zien bij een Nevi-opleiding, training of evenement!

Nevi volgt de ontwikkelingen en het beleid van het RIVM op de voet. De informatie op deze pagina kan daarom wijzigen. Raadpleeg deze pagina daarom regelmatig voor de laatste informatie.

Ga naar NEVI.nl
Nevi Brandclaim Rgb

Nevi

Supporter van Aanbestedingsmakelaar.nl